Ads by

Thursday, January 28, 2010

Tooth Fairy





ni 1st movie yang aku tengok dalam movie-thon list aku... quite humorius... thumbs' up from me!!! though for family yang nak bawak kids its rated PG13 [Parental Guide for kids below 13] but its worth it. Puas hati la aku tengok this movie...

walaupun bangun awal sebab nak kejar show kul 12pm... hahaha... breakfast pun on the way je ngan sekotak Milo yang aku beli kat myNews.com at stesen RapidKL Titiwangsa tuu... hahaha... lepas tu aku beli Pretzel Dog kat Auntie Anne's la makan... [iklan jap...] tu je yang sempat beli lepas membeli tiket² wayang tuu... then aku seludup masuk GSC... huhuhu...takkan la awal² nak hentam popcorn kan??


sedap nye la pretzel² kat sini [Source: http://www.auntieannes.com/]

by the way,  Derek Thompson [Dwayne Johnson a.k.a The Rock] betul² cute je dalam outfit fairy dia tu.. hilang semua sifat² keganasan beliau dalam citer ni digantikan dengan sifat yang lawak, caring and loving... eventhough awalnya dia merupakan children's dream killer. he doesn't believe in dreams and couldn't say "What if...". that's why lah lepas tu dia kena saman daripada FairyLand dan di denda... this is where it all begins...



Derek TERpaksa membahagikan masanya untuk kerjaya ice hockeynya, his lover and her kids dan juga membayar dendanya dengan menjadi Tooth Fairy... hahahaha...

Klik title post ni and you will be directed to the GSC's website untuk baca sinopsis [leh tempah tiket wayang skali!!!!] or you can go to the official website Tooth Faity at http://www.toothfairy-movie.com/. Enjoy!!

0 comments:

Post a Comment