Ads by

Wednesday, January 27, 2010

my activity for today???

well... today untuk menghilangkan kebosanan, aku telah menggunakan superpower aku  iaitu menonton movie berderet-deret [movie-thon bak kata Kak Maz.. hahaha]. dah la sanggup bangun awal semata² nak sampai awal ke Golden Screen Cinemas (GSC) kat Berjaya Times Square... <-- lokasi slalu aku tuk tengok wayang...

actually aku dah bajet nak tengok wayang nih daripada semalam lagi... siap browse website GSC tengok showtimes and pilih movie...hasilnya?? aku pilih 3 movie yang baru dan susun time session supaya tak clash... hahaha... tu pun ada hati nak tengok 3rd movie, Avatar 3D, padahal dah tengok 2 kali!! tapi tak jadi sebab malas balik lewat lagi... tapi ok lah kan... aku cadangkan sesapa nak wat movie-thon macam aku, amek ari Rabu sebab tiket baru RM7... jimat kan?


aku dengar dari Hot FM Jawa Rangers tadi yang movie nih dah collect more that Titanic!]

jadi, kul 10.25am tu aku dah siap kuar dari rumah [gilerr tol.. g keja dulu pun tak semangat macam nih!!] berjalan menuju ke stesen LRT Sentul Timur [nama baru RapidKL kan??] ni kes nak kejar citer Tooth Fairy kul 12pm.. ahaks... kalau miss kul 12 nih sumer schedule aku lari... sib baik sempat...


Tooth Fairy, 12pm - Box 1, seat tengah... hehehe







citer lain yang aku tengok ialah Legion kul 2.50pm




and also The Spy Next Door jam 5.40pm.







hehehe... tergezut gaks la minah jaga kaunter tu bila aku sebut nak beli tiket tuk movie-movie nih... dah la sampai 3 movie... pehtu 1 tiket setiap 1 movie.. ahhahahaa... siap dia tulun pilih seat yang beshh² lagik...  apa pun... my next post will be my personal comments about the movies....

0 comments:

Post a Comment