Ads by

Saturday, January 16, 2010

Gonna miss my beloved... [sob.. sob...]

hi all... hehehe... well. today sementara nak tunggu masa nak mandi dan nak siap² p ke stesen bas kul 2pm nanti... sempat la blogging kejap... hehehehe

apa yang aku nk kongsi arini? well.. 1stly.. aku masih 50-50 dalam proses nak pulang ke kedah and settle down atau dok lagi kat kl.. tapi setelah bincang ngan my MaMa... we have decided tengok offer job mana yang lagi ok.. then go for it... hehehehe... so... in the mean time.. kena la tulun Miss Ieja Fuad mencari umah bersama² untuk pindah ujung bulan nih... huhuhu... letihsnya nk kemas barang... [sapa² nak menolong di alu²kan sponsor apa yang patut... hhaha]


then yang keduanya, my beloved SE W610i dah rosak... walaupun tak totally damaged [ tapi dah kuar la W tu and sikit calar la], but memang dah sengsara nak guna, siap asik takde kaverej [spelling malay]... sumer kol tak dapat masuk [membuatkan aku hampir miss job offer!!!!], sms pun lepas sejam dua baru dapat... nak send out sms lagi lah hampess... huhuh... tapi aku sayang tul ngan hp tuu... dah lama guna [almost 3 years tuu] siap leh lawan ngan blackberry lagi... leh access email opis, leh browse web... leh post kat Facebook ngan About All nih.... haishhh... beshh la!!! battery pun tahan bila aku dengar walkman ngan radio... kalau caj penuh, takat 8 jam dalam bas aku on je radio n walkman plus gayut² or guna browser, sampai je destinasi, ada balance dalam 40% lagi... beshh kan??? yang paling tak leh tahan, Si Kenit Maisarah asik campak2 je lepas dia main ngan hp tuuu..

disebab kan my beloved tu dah rosak skang nih [tapi dijadikan mainan dan hiburan Si Kenit atas arahan Maktok dia a.k.a my MaMa] aku terpaksa lah kuarkan bajet belanjawan aku untuk beli hp baru... huhuhu... sambut Tahun Baru 2010 ngan W508 lah aku....


nice gak la henpon nih [pada aku] sebab ada most of the requirements yang aku perlukan... eventhough 1 je kurang... takleh nak jadi torch lite time blackout... huhuh... lain² functions sumer ok lah... kena ngan taste aku... just that tak brapa nak biasa ngan flip phone lagi... ehehehe... i'm still working on it... anyway... more info on this fon [to those yang interested] leh la go thru the Sony Ericsson website. and for those yang sama guna hp nih gak... share² lah trip and tricks lain yang ada...

0 comments:

Post a Comment