Ads by

Monday, February 8, 2010

Dah pindah rumah


well... dah banyak hari aku tak naip kat sini... ada citer yang nak dikarang.. cuma agak tak brapa nak rajin.. hahahaha... tapi arini aku citer pasal kes kitorg pindah umah aritu...

 kagum tak brapa banyak barang kitorg BERDUA?? ni pun ada a few dah dalam bilik

lupa aku nak citerkan pasal pindah umah baru... keletihan gak la setelah melakukan proses mencuci umah dan juga memindahkan sumer barang2 aku n ieja ke rumah baru... huhuhu... bekerja keras di hari Jumaat [kak ieja skip keja time nih] dari jam 9am-6pm... cam p opis ja bunyinya tapi tak pun.. kekekee.... siap orang keliling yang tengok pun terkedu tgk kitorang ngangkut sumer barang2... mekaceh kepada troli serbaguna ms ieja [beli kat Mydin tau... last stock masa tu... fenats pusing cari troli]... ahaks... daripada barang2 kecik sampai lah ke fridge, kitchen cabinet and also washing machine... sumer kitorg angkut sendiri... hahaha... nasib baik lif2 tak wat hal.. kalau tak sure ada barang2 melayang2 dari tingkat atas apartment tu... hahaha

 
belum kemas lagi... 

lepas settle angkut barang, turun ke pasar malam beli barang2 nak soru tuk malam tuu... then lepas tu naik atas balik kemas barang2 kat umah laa... hwahahahaha... letihs2... 3 hari keja ngemas ajala sambil kuar pegi beli barang2 yang patut untuk rumah baru... ekkeekek

ni bilik aku... nanti aku up pic bilik yang dah kemas...

anyway.. itu ajalah yanga aku nk citer pasal aktiviti pindah umah... orang pindah 3,4 tahun baru sekali. aku ngan ieja dah pindah umah 3,4 kali dalam masa 2 tahun.. hebat kan? sebab hebat sangat lah kitorg leh angkut sumer barang tu... padahal... ampess... wakakkakaak.... tanak aku citer part2 lain tu....

2 comments:

abang ensem said...

nice house... x nampak an2 pun dlm gambo

MfR said...

mekaceh abg ensem.. memang nice umah around here... sebab tu prefer uamh sekitar sini je.. err... an2 = antu atau lain?? hehehe

Post a Comment