Ads by

Wednesday, August 18, 2010

Aktiviti Ku

setelah berhari ku tangguh² perkara tersebut, hari ni aku nekad melakukannya... huhuhuhu... apa dia? apa lagi kalau bukan mengemas wardrobe baju aku... adesss.... nak kata baju sangat banyak macam tidak... tapi... tu lah tuuu.... heheeheee

t-shirt² yang belum siap
berlipat... adessss


baju² yang PERLU simpan
dalam almari
tempat gantung baju² yang selalu
ku pakai ke sana ke mari... huhuhuh












well... they do say, 1 picture is worth a 1000 words... so far i have 3 pictures... u all can do the essay lah... wakakakakaa.... kesimpulannye, baju aku tak lah banyak sangat kan?? uhukss....

dah habis ngemas baju² ni termasuk melipat, menggantung dan menyusun semula dalam almari, rak and tempat gantung tu... aku meneruskannya lagi dengan tudung² yang berselerak dalam drawer laks... adess laaaa....

kategori tudung bawal dan seangkatan dengannya
selendang, mini tudung, dan erk.. apatah lagi...
yang dah siap dilipat ni adalah tudung² yang diberi dan dibeli

Selesai sudah tuk arini.... esok sambungannya ialah ngemas barang² keperluan seharian aku... rasanya ada dah stok yang nak expired... huhuhuh... tau dek mama konpom kena bising... adessss.....


Moral: jangan suka simpan barang sesuka hati.. KEMAS!!! KEMAS!!! kalau takmo LEMASSSSS!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Meh kita pikir²