Ads by

Tuesday, March 9, 2010

1 week

well... aku tak da idea nak mengarang sebenarnya malam [erk.. dah masuk AM laks masa aku naip nih..] ni... dah lama aku tak sebuk kat blog2 aku... sebab? macam post aku yang last aritu, aku dah mula demam.. malam ni baru je nak baek sikit... dah hilang sket demam.. maklumlah guna Kool Fever.. Whole Night Cooling... [promosi laks]...

then idung pun tak gatal2 sangat dah nak mengeluarkan menda yang sepatutnya masa selsema... huhuh... tekak pun ada baek sket... lepas ngabiskan hampir 100 hengget kat medical center tadi... saja nak suh bayar mahal sket.. aritu aku p klinik biasa amek ubat tak baek2 pun.. huhuhuh... hopefully by malam sok dah ok lah...insyaallah...

anyway... lots happening sepanjang 1 week nih... nanti aku review balik sumer and update u all yaa... take care... jangan lupa minum air banyak2 [macam aku ... naik kembung dah rasa]... n happy women's day to all the women out there...

0 comments:

Post a Comment