Ads by

Wednesday, March 28, 2012

Wordfull or Wordless ?

As usual... dari Pokcik Gugel yang sangat berilmiah tu

Selalu hari Rabu a.k.a Wednesday lebey terkenal dengan Wordless Wednesday or WW. Tapi rini gue nak wat Wordfull Wednesday [baru tau ada Wordfull Wednesday].. Kenapa?? Eh.. blog gue, sukati gue lah kan??? Ahaks!

Anyway, bangun tido pagi tadi rasa sakit² tekak atau dalam bahasa kampungnya, ghengkong [sila baca dengan idghamnya skali ok].. Mula dah pikir tamau ke opis.. TAPI.. Last Friday pun gue dah MC, dah plak tu, pagi ni SBA ada meeting and snacks yang gue oder dari SF smalam akan disampaikan dideliverykan pagi ni.. So nak tanak, bangun dengan perasaan MALAS, mandi, siap berbedak [helloo... gue seksadiri yang tak bermekap ok!] dan TIBA-TIBA...  "Hah???!!! Hujan???!!!"...

Hadess... Dengan nak kena bawak payung [menda yang paling TAK SUKA dalam hidup dari dulu sampai skang], novel kesinambungan Ombak Rindu siri ke-3: Rindu Cintaku dan juga sampel Kek Lapis Masam Manis buatan HK, gue dah dok pikirin lagi.. Last², gue amek gak paper bag Redken [dapat sebab p buat treatment and beli produk dia] masukkan sumer tu, dan menuju ke opis lah... Haishhh...

Dok seharian kat opis pun bukannye gue wat apa sangat dan buat keja bila ada.. Maklumlaa.... Bos sedang bercutii [hura hurey lah gue seminggu!! tu pasal jadi Wordfull Wednesday]... Hampir sebungkus Strepsils Max perisa Blackcurrant tu gue telan, koteow sup semangkuk, 1 mug teh Lipton Herbal Lemon Infussion dan beberapa gelas air... By this evening, tekak rasa cam nak ok, tapi tatau lah malam ni and esok pagi.. Hopefully ok sebab this Friday Nite [nyanyi ala² lagu sapa-tah-penyanyi-itu] gue mahu berMc Larren pulang ke Kedah!!!

0 comments:

Post a Comment