Ads by

Sunday, February 27, 2011

Entry aku arini adalah pasal RUMAH SEWA BARU. heheh... saja nak citer sebenarnya... nak jeleskan sesetengah pihak pun ye gak.. hahahahaha... [gelak supan jahat ]
Pandangan Hadapan [cam nak wat LK laks] - Buruk Kurang cantek sket lah..
Dulu suh wat pelan dalam kelas lukisan kejuteraan memain... kan dah fail! hahaha... [padan muka aku!].. tapi kali ni aku nak gak sebut ala² kelas LK dolu² tu.. tingat Cikgu Ishmam yang comey² tu... [erk.. dia ke ajar?]
Part of the hall... menghadap dapur dan tangga ke atas...

Dapur: sesapa nak DONATE fridge, washing machine [auto plisss], dapur atau microwave???


tempat senaman aku selepas ini... hwahahhaa


1 of the rooms - Bilik bawah for Mama
nampak keta [pinjaman dari Mama untuk] aku tak???
interframe jap, percaya tak aku dapat deal RM380 tuk rumah ni?? hahahha... tapi sebab aku dah tambah sorang lagi penyewa [Staff MBI, bukan MIB tu.taaau...] maka owner bagi aku RM400...
SOME of my things [tak termasuk meja TV tu tau... tu owner punya..]

kes mop lantai dapur bawah kaunter tuu [tuu yg biru tuuu] - tajam rupanya simen nih...

bilik aku yang belum tersusun - sebab besar dan kosong sangat kot... hahahahah


tulah citernyaa... owner dah janji nak pasang railing tuk curtain ngan betulkan bilik air kat bilik aku sebab shower tak function! so kena lah mandi kat toilet bawah wat masa nih... adess... nek turun tangga lah keja aku... huhuhuh..

0 comments:

Post a Comment